Fredag

Efter en vända på stan för att köpa nya högklackade skor och en riktigt lång dusch blev det ingen tid för att laga kvällsmat. Istället fick det bli en banan köpt från hemköp som de säkert har köpt av någon afrikan med solhatt.
Efter min nyktra period så gick ölen ner finfint innan det blev av ut.
Väl där inne så vart jag kär i baren och ville ha allt dom hade vilket resulterade i en vinglande version utav mig i högklackade skor. Det sista jag kommer håg av den kvällen var när jag hyfsat nykter beställde en till öl, men mina blåmärken avslöjar att jag måste kört minst en riktigt snygg vurpa :/ thats life.. inga mer alkohol för mej!
iaf inte tills imorrn, då blir de studentkryssning. Crazy liiife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0