Helt ok.

Jag orkade inte ta mig till skolan på fredagen, efter lite sömn sistsa natten med dig var jag ganska trött.
Den natten hade jag också en mardrömm, att du stog och hånglade med en tjej framför mig, och jag blev såklart sårad. Men det var bara en drömm, inget som någonsin kommer bli sant.
Senare på dagen såg jag att ett sms som du skickat en halvtimme efter jag åkt, som visade att du ville ha mig där, blev varm i hela koppen. När jag läste det visste jag dock att du redan satt på planet, på väg bort från mig.
Jag kunde inte låta bli att svara ändå, var tvungen.

På kvällen blev det ut med en vän, som jag känner att jag verkligen kan dela allt detta med, som jag vet förstår. Och det hela kändes faktiskt helt ok, vi hade ett sådant bra avslut och jag kände mig lugn i kroppen.
En drink blev till två, sen blev det fylla på sturecompagniets övervåning och minnesluckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0