När minnet kommer tillbaka

Gud, låt det inte vara sant. Men jag vet att det är det. En svag minnesbild från klubbens toalett. Du trodde verkligen jag skulle ge dig en avsugningen? Du hade den framme, jag vet att jag rörde den. Att du alltid passar på när jag är dygnpackad, du är vidrig, ingen skamm i kroppen. Hur kom det sig att jag ens gick in där med dig?
Sånna här saker får mig att känna mig som ett billigt lödder, är synen på mig en lättfotad full tjej som man kan få till att göra vad som helst? Kommer ihåg orden som kom ur min mun: Jag kan inte, nej jag kan bara inte.
Tack gude Gud för att jag har lite vett kvar i min hjärna även om benen knappt bär. Men äckligt nog tror jag att jag kysste dej, inte en liten puss där inne nej, utan en äcklig porrig kyss. Fyfan. Vad som hände efter jag sagt nej och gått min väg har jag inte ett minne av. Usch.
Sen kom jag hem, till en kall säng utan den mitt hjärta tillhör, för att du är på andra sidan jorden.
För att göra lördagmorgonen ännu sämre fick jag att sms från dig, som inte ens var menat till mig, utan till din kusin. Vilket betyder att du haft mobilen på, fått mitt mess, men inte brytt dig om att svara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0