Min turdag

Det finns dagar då jag inte tvivlar på att jag har mest otur i hela världen. Där allt går fel och jag undrar vad ont jag gjort för att förtjäna detta.
Det finns även dagar som idag. Idag har jag för en gångs skull haft lite tur.
På eftermiddagen i skolan hade vi lekar och massa konstiga frågor som skulle besvaras. Mitt lag vann! =)
Kanske inte mycket att hurra över när vinsten var ett varsitt kinder-ägg. Men att vinna är kul, ovansett vad priset är.
När jag kom hem några timmar senare kollade jag brevlådan, som jag gör varje dag.
I vanliga fall är det roligaste jag får en telefonräkning. Idag till min lycka hade jag fått ett paket.
Jag var inte sen med att slita upp packetet och upptäcka hårvårdsprodukter från wella som jag vunnit på cosmopolitan.
Och nu sitter jag här och undrar, vad har jag gjort för att förtjäna det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0