Bakfull på Jobbintervju

Jag svarade i telefonen nyvaken, personen som ringde pressenterade hastigt var hon var ifrån och vem hon var, det enda jag han uppfatta var att namnet började på A... samt adressen.
En posetiv nyhet var att de ville ha in mig på jobbintervju, dessvärre morgonen efter jag hade en viktig utekväll planerad.

Efter ett flertal öl och många goda skratt blev det vidare till nattklubbarna och när jag väl beslutade mig för att ta en taxi hem var klockan mycket mer än vad jag hade planerat...

Väckarklockan ringde efter knappt tre timmars sömn. Trött, sliten och uttårkad gjorde jag mitt bästa för att se pigg och fräsch ut, måste säga att jag lyckades riktigt bra. Väl framme vid den korrekta adressen upptäcker jag att det finns tre olika företag vid denna port och jag har ingen jävla aning om vart jag ska.
Ringde upp nummret jag hade dit, frågade vart jag hade kommit och sa sedan att jag måste ringt fel.

Då var ett problem löst, nästa fråga var: Vad är det för jobb jag sökt där?!
Som tur var visade det sig tidigt in på intervjun och slutaktigen måste jag säga att det hela gick ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0