Frustrerad

Jag är frustrerad, om nu det är order som beskriver mig bäst nu.
Jag känner mig rastlös och har hundratusen tankar som snurrar runt i mitt huvud och inte verkar försvinna.

  • Jag är så trött på mitt jobb och känner att det verkligen är dags att gå vidare och hitta något mer utvecklande. Samtidigt har jag underbara arbetskollegor och vet inte om jag är redo att släppa taget...

  • Jag vill kunna kalla dig pojkvän och bli pressenterad som din flickvän... men det känns som att spänningen har försvunnit och att du känner dig för bekväm med mig, eller nej, inte för bekväm... men jag vill känna mig speciell! Om du nu officiellt skulle bli min pojkvän skulle det betyda slutet för min möjlighet att flirta med andra utan dåligt samvete. Lika skönt som det vore att kunna säga: "tyvär, jag har pojkvän" lika jobbigt vore det att inte kunna söka uppskattning hos andra.

  • Jag känner ett sådant sug efter allting! Mat, godis, glass, shopping, sex.. ja allt. Men när jag väl får det är det inte lika väluppfyllande som jag hade föreställt mig och sen kommer ångesten. Jag vill bli vältränad och komma iform men ändå äter jag massa glass bara för att jag kan och för att jag får!  Även om glassen var god känner jag att det inte var tillräkligt och att jag borde fått ur mer av det, när allt jag igentligen fick var extra fläsk på magen hmm..
    Jag shoppar för att det är avslappnande och roligt och för att jag verkligen behöver sakerna men sen så står jag där hemma utan något lämpligt att klä mig i och med en tomm plåbok. Vad gör jag för fel??
    Jag blir frustrerad om du somnar utan att vi har haft sex.. men de gånger då vi har det känner jag mig ändå inte helt nöjd efteråt (även fast det var grymt) och vill ha mer. Jag vill ha mer mer mer, men av vad? allt?

  • Jag vet att jag borde sova och framförallt för att jag igentligen är trött men jag vill inte! Detta resulterar ju såklart i att jag blir extra trött dagen efter och att jag blir extra less på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0