Kyssen säger allt..

Det är ett uttryck jag hör många gånger och jag hoppas verkligen inte att det stämmer.
Du har aldrig varit bra på att kyssas. Inte direkt dålig heller. Jag menar det är inte så att din tunga gräver sig ner i min hals... fast jag saknar passionerade kyssar. Kyssar som får magen att pirra och knäna att bli svaga.

Jag kysste en annan under semestern.. det är väl ingen stor nyhet så, har ju dessvärre(?) hänt förut.. Men denna gång var speciell. En kille med glimten i ögat och guuuud vad bra på att kyssas. Jag blev chokad, hade inte förväntat mig det..
vet inte vad jag hade förväntat mig men en sådan kyss hade jag inte fått på länge.
Nu är jag rädd att du håller på att få mig på fall...

Om kyssen säger allt så kommer jag att få problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0