Konsekvenser

The B-kändis was way to much. Han hörde av sig, gång på gång.
Träffa min mamma? Han ville seriöst att jag skulle bjuda hem han till min mamma.
Tre nätter tillsammans hade vi tillsammans och jag tröttnade redan den andra natten...
Jag ångrade allt innan det ens hade börjat och jag saknade min kärlek...

Jag är en feg jävla människa, jag vågar inte ta tag i saker och det slutar dessvärre i att männsikor omkring mig kan bli sårade. Det sista jag vill är att såra någon men jag vet inte hur man sköter "problem" på ett snyggt sätt.
Jag slutade svara på dina sms, tillslut förstod du hinten.
Jag antar att du blev sur på mig och ditt sätt att visa det var att blocka mig från facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0