Varför anonym?

Det här är min dagbok. Det är här jag skriver mina djupaste känslor och berättar om en del av alla hemskheter som hänt mig under alkoholpåverkan.

Skulle någon jag känner komma på att det är min blogg, just min blogg skulle jag känna mig totalt naken.
Men jag delar med mig av detta för att jag vet att det finns fler där ute som jag. Som vaknar på morgonen full av ångest, som sitter där med ett brustet hjärta och bara vill gråta.

Jag tror att vissa av mina inlägg kan vara lärorika att läsa, speciellt de äldre. Men det är ingen rolig historia.

Drinking, partying, crying handlar om flera hemska saker som hänt när jag har varit full och hur det påverkar mitt liv.

Han stal mitt hjärta. Det är inte lätt att vara förtvivlad, tycka om någon, känna sig osäker och inte veta vart man ska ta vägen. Känslor.

thats just life? Bråk med familj och annat som kommer till när man lever så som jag lever mitt liv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0