Studentkryssning

efter en kycklingrulle på söndagen var man redo för kryssningen!
efter mkt köande och sniffande droghundar kom man antligen ombord för att springa upp till tax freen och köpa en platta öl! Efter många öl o mkt röj vart det en sen kväll.. eller tidig morgon.. för att sen gå upp om någon timma för att börja parta igen. Var beach teama, så de va bara att dra på sig solbrillorna å glassa omkring med ölen =)
När vi tråkigt nog kom ombord igen var jag inte så nykter men kämpade mig bort till tunnelbanan, eftersom jag på något tokigt sätt fått för mig att klockan säkert var typ tre på morgonen gick jag och köpte mig en sl biljett för mina sista pengar för att sen få problem med en surkärring som tyckte jag var för full för att åka tunnelbana.. URSÄKTA? jag kan gå, jag kan prata, ursäkta om jag luktar lite alkohol?! dumbass. Om jag hade tänkt lite längre så borde jag vetat att klockan kanske inte slagit sju på kvällen än, och att det inte var helg, så mitt skol sl kort hade funkat  och jag bara hade kunnat gått genom spärrarna.. men men, var bara att trava till busshållsplatsen för att åka till nästa tunnelbansstation.. väl på tunnelbanan lyckades jag, för ovanlighetens skull, somna.. hur jag alltid lyckas med det är mig ett mysterium och jag vart grymt förvirrad när någon väckte mig i masbo. ha.. kul liv, fick gå av och vänta på att ta nästa tunnelbana tillbaka.. jag tröstade mig med att jag hade världens godaste choklad som jag hade inhandlat på kryssningen.. När jag väl kom instaplandes innanför dörren kastade jag mej ner i min sköna säng för att sen få höra av mamma att jag borde ta några vita veckor.. jaja.
Jag fick sen världes sug efter en kvällsmacka fast vi hade ätit buffe på båten (som vi btw inte ens betalade för haha), och uppmärkte då att det var prison break på tv.
texten var dock svår att läsa om man inte blundade med ettöga.. vad ska man igentligen med två ögon till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0