Ready for those flashing lights

Du hörde av dig igår vilket kändes bra. Vår konversation avslutades med "Hör av dig om du inte ska ut ikväll och vill ha sällskap". Det slog mig då  att vi bara ses när du inte har något bättre för dig, när du ligger hemma och bara hade tänkt kolla på tv, passar jag tydligen in i ditt liv.  Jag vill inte vara tjejen som alltid finns till hands när det passar dig. Jag vill inte vara hon som man kan strunta i när något viktigare dyker upp.

Hur gärna jag än ville träffa dig förstod jag att det var dags för mig att sätta ned foten. Om jag alltid finns där när det passar dig kommer du ta mig allt mer och mer för givet, så det blev utgång som planerat.

Alkoholnivån var stabil och jag var redo att känna musiken ta över min kropp på dansgolvet. Tyvär var kvällen lite av en besvikelse. Ingen riktigt bra DJ på något utav ställena och stor brist på snygga killar.

Denna kväll sov jag i en okänd killes säng, inte en soffa.
Runt femtiden var det dags att dra sig mot tunnelbanen och åka hem. Jag var trött och besviken. Allt jag ville var att dansa, flirta och ha kul. Jag saknade att känna mig snygg, uppskattad och ha ett par snygga ögon att kolla in i.
Och där stod du. Jag såg dig halvvägs över gatan och jag kände hur du spandade in mig.
Jag kommer inte ihåg vad du först sa till mig men plötslig stod vi där och pratade. Jag kollade in i dina snygga ögon och du fick mig att le. Jag vet inte hur allt gick till men den ena konversationen ledde till den andra, och den tredje till fyllekäk och den den fjärde till en taxi hem till din vän...
(Han var inte härifrån utan sov i sin kompis lägenheten som inte var hemma.)



Dina händer på mina höfter, dina läppar mot mina, jag upptryckt mot väggen, guuud vad jag har saknat sånt här sexigt hångel! Klädesplagg efter klädesplagg åkte av och till sist låg vi i sängen i endast våra underkläder och strulade runt...
Dina andetag i mitt öra, dina händer över hela min kropp, mina händer över hela dig..
Men längre än så gick det inte, det satt jag stopp för. Jag är stolt över att jag inte lät mig övertalas även fast jag var sjukt sugen..
Det var mysigt att vakna med dig på morgonen, en varm kropp att krypa intill och läppar som kysste min hals ömt.
Det är tveksamt om vi någonsin kommer att ses igen, men jag tror allt att du kommer höra av dig av du har vägarna förbi sthlm igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0