Jag vill inte ha det såhär

Jag vill undra om du träffat någon annan, haft sex med någon annan, och det hemskaste om du har fallit för någon annan. Jag vill ha tillbaka det vi hade förut, fast mer. Jag vill att det ska vara du och jag officiellt, pojkvän och flickvän.
Det skulle vara underbart att faktiskt få säga jag tycker om dig eller jag saknar dig. Speciellt att få höra det.

Jag vill inte behöva undra varför du untaggar bilderna på dig på facebook, eller raderar historiken. Kanske är jag paranoid men för mig är det en varnings signal, vad är det du inte vill att jag ska veta? Eller någon annan?

Har du träffat någon annan?

Guud... this is killing me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0