Kär

Jag är kär. Jag kan känna det i hela kroppen.
Jag saknar dig när du inte är omkring, du finns i mina tankar när jag somnar, du är den jag vill ha.
Sommaren 2008 träffade jag dig för första gången och sen dess har du varit en stor del av mitt liv men det är först nu jag inser att jag verkligen är kär, kär kär kär!
Jag har inte ens sagt att jag tycker om dig, orden kommer bara inte ur min mun. Flera gånger har jag tänkt att skicka ett sms men bara en enkel mening som jag tycker om dig verkar inte fastna.
Hur ska jag då lyckas få ur mig att jag vill bara din, bara din och att jag vill att du ska vara bara min?

I need some help, I need some suggestions.




P.S I Love You D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0