I took a smooke

Party and drugs. Ja, nu har jag varit hög för första gången i mitt liv.
Ingen tung drog bara lite maja... Jävlar vad roligt det minst lilla kan bli!
Men jag hade kontroll över allt och den hela känslan gick över relativt snabbt.

Jag har flera gånger tänkt på att testa, men det har aldrig kännts som rätt tillfälle förens nu.
Droger är något jag länge varit emot, förtalat och sagt att det är skit man inte borde hålla på med.
Nu såhär i efterhand måste jag säga att alkohol har bra mycket större påverkan på kroppen. Jag antar att det mesta inte är så farligt så länge man tar det i rätt mängd.

Snälla, missuppfatta mig inte. Jag vill verkligen INTE få droger att låta som en bra sak, för det är det inte. Jag vill inte heller uppmana någon att testa, absolut inte!
Jag är 20år, jag har lärt känna min kropp väl och skulle aldrig ha rökt på om jag var full. Men om man nu någon gång i sitt liv vill testa på innan man dör så ska man göra det när man har bra kännedom om saken.
Jag har varit omkring folk som rökt på flera flera gånger utan att göra det själv. Jag har varit väldigt emot det hela. Om jag hade velat bli hög i 15års ålder så hade det inte varit några problem att fixa. Och om du nu som läser det här plötslig blir sugen på att testa, gör det inte. Jag tror att det är lätt att man fastnar och den dag man väl testar ska man helst aldrig ha möjlighet att göra det igen.
Det jag gjorde låg det års tanke bakom, stor erfarenhet och jag har sett människor gå under pga av droger och är därför fast besluten om att detta absolut inte kommer att bli någon vana för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0