Once again


Jag
fick åter igen vara den större personen, höra av mig och se till så att vi sågs.
Du gjorde allt för att undvika att prata om Fredagen men jag kunde se att du skämdes, att du visste att du hade bettet dig illa och att du ågrade det.
Till slut accepterade jag dina armar omkring mig, dina pussar och lät mig njuta av den trugghet din närhet ger mig.
Dagen efter kom ett sms där du bad om ursäkt.
Att du vet att du gjort fel, att du ångrar dig betyder mycket mer än ett simpelt förlåt.
Vad som händer nu återstår att se.
Nu är det du som ska höra av dig och leda vägen.



Jag börjar tröttna på att ha det som vi har det.
Jag vill ha en pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0