To be the bigger person

Jag behövde verkligen festa i Lördags, få känna mig uppskattad och omtyckt.
Det var lyckat, jag var stabil. Men du hörde inte av dig..

Sådan lycka är dock bara tillfällig. På söndagen var allt lika tomt igen.
På jobbet drog jag på mig hörlurarna, avlägsnade mig från omvärlden och sjönk in i roxettes musik..
Orden träffade som spikar i hjärtat och tårarna var svåra att hålla tillbaka.
It must have been love, but its over now..
Feeeling so small I stair at the wall, hoping that you think of me too..


Hur vulnerable jag än var kände jag att jag var tvungen att Listen to your heart, vara den större personen och skickade iväg ett sms till dig. Svaret kom tre timmar senare... och du frågade inte ens hur jag mådde?! Hur min helg hade varit, INGET. Bryr du dig ens?

Inte ett ord från dig idag heller. I dessa stunder är vänner värda guld, ni ger mig styrka ni ger mig ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0